انواع مدل لب (نچرال، روسی، فانتزی و …)

مطالب و مقالات در زمينه زيبايي و سلامت

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انواع مدل لب (نچرال، روسی، فانتزی و …)

۱۵ بازديد

انواع مدل لب (نچرال، روسی، فانتزی و …)

مدل-لب

فرم و مدل لب، حالت‌‌های بسیار زیادی دارد که با توجه به فاکتورهای گوناگونی مثل ژنتیک، در هر فرد تفاوت خواهد داشت. مهم‌ترین نکته‌ای که پیش از تزریق ژل به لب باید در نظر داشته باشیم، انتخاب نوع و مدل لبی است که میخواهیم به آن دست یابیم.

در مقاله‌ای که برای شما آماده کرده‌ایم سعی داشتیم تا همه مدل‌‌های لب و انواع روش تزریق لب را برایتان شرح دهیم. روش‌‌های تزریق ژل لب به صورت زیر می‌باشد:

مدل لب کلاسیک

مدل-لب

مدل لب کلاسیک که به آن مدل لب نچرال یا طبیعی هم می‌گویند، یک فرم لب بسیار جذاب است و یکی از پرطرفدارترین انواع تزریق فیلر به لب می‌باشد که برخلاف سایر فرم ها، تغییرات کم بر روی لب به وجود خواهد آمد که زیبایی ویژه‌ای به همراه داشته و با تمامی اجزای صورت شما هماهنگی لازم را خواهد داشت.

همین حالا وقت مشاوره بگیر ????????
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی ????‍♀️????
09120508215

فرم لب نچرال برای افرادی مناسب است که از شکل و نازکی لب‌‌های خودشان رضایت ندارند، اما در عین حال هم نمی‌خواهد چهره شان از فرم طبیعی خارج بشود، به خصوص بانوان مسن که حجم طبیعی لب‌‌های خودشان را از دست داده اند.

مدل لب طبیعی به همه افراد با هر فرم صورت می‌آید. در این مدل، لب بالا و پایین نسبت به هم متعادل می‌گردند و ظاهر طبیعی اولیه را حفظ می‌کنند. البته برای اطمینان بیشتر و طبیعی‌تر شدن نتیجه عمل، بهتر است با دکتر متخصص زیبایی مشورت داشته باشید.

مدل لب کمانی

مدل-لب

در فرم لب کمانی تمرکز اصلی بر روی لب بالایی می‌باشد که مثل کمان شود و لبه‌‌های آن ویژگی همه مدل‌‌های دیگر را خواهد داشت. انتخاب مدل کمانی لب برای افرادی که دوست دارند تزریق فیلر لب کاملا طبیعی باشند، انتخاب بسیار مناسبی است. فرم کمانی لب ها حس جوانی را به صورت منتقل خواهد کرد. کسانی که سنشان زیاد شده و کلاژن و طراوت لب ها در آن‌‌ها کاهش پیدا کرده است، می‌توانند با حالت کمانی لب، جوانی را به چهره خود برگردانند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ ????????
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر ????‍♀️????
خدمات راز زیبایی

مدل لب صدفی

مدل-لب

فرم لب صدفی تمرکز خود را بر روی لب پایین گذاشته است و برخلاف حالت لب کمانی می‌باشد. در حالت صدفی لب، حجم دهی به لب پایین به شکل دو قطره اشک در مرکز لب خواهد بود. حالت صدفی لب پایین را می‌توان با فرم‌‌های دیگر برای لب بالا ترکیب نمود و ظاهری جدید و دلخواه بدست آورد.

مدل لب هالیوودی

مدل-لب

فرم لب هالیوودی که از حالت لب سلبریتی ها الهام گرفته شده، بیشتر در فیلم‌‌ها و سریال‌‌ها مشاهده می‌شود. فرم هالیوودی هم لب بالا و هم لب پایین را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تقریبا در هردو افزایش حجم صورت می‌گیرد. مدل هالیوودی تمرکز را از روی سایر اجزای صورت برداشته و بیشتر لب ها را به چشم می‌آورد. هدف مدل لب هالیوودی، زیبایی و بولد کردن بیشتر لب ها است.

مدل لب عروسکی

مدل-لب

لب مدل عروسکی یا مدل لب باربی، فرم دهی لب به شکل عروسک ها و کارتون‌‌های پرطرفدار دخترانه می‌باشد. در فرم لب عروسکی، لب پایینی نسبت به لب بالایی حجیم‌تر می‌شود و حس شیک بودن و جوانی به ظاهر خانم‌ها خواهد داد. اما باید دقت داشت که انجام چنین تزریق‌‌های زیبایی اگر در حجم زیاد و به شکل بی رویه انجام بگیرد، چهره فرد را از حالت طبیعی خارج خواهد ساخت.

همین حالا وقت مشاوره بگیر ????????
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی ????‍♀️????
021-88690092

برخی افراد به مدل لب باربی بسنده نمی‌کنند و تلاش بی رویه خود را تا جایی ادامه می‌دهند که با انجام جراحی‌‌های گوناگون، سایر قسمت‌‌های بدن خودشان را هم به شکل عروسک معروف باربی در بیاورند.

در فرم لب عروسکی، میزان فیلری که به لب پایین تزریق می‌شود بیشتر از لب بالا خواهد بود و حاشیه لب پایین مستطیلی شکل خواهد شد. همچنین تزریق در بخش‌‌های کناری لب بالا بیشتر از مرکز آن انجام می‌گیرد. هزینه این روش کمی بیشتر از سایر روش‌‌ها می‌باشد، اما در عوض زیبایی بسیار بیشتری را می‌توانید برای خود به ارمغان بیاورید.

بهتر است پیش از انتخاب تکنیک عروسکی لب، با پزشک متخصص زیبایی مشورت داشته باشید تا با توجه به فرم چهره شما به درستی شما را راهنمایی کند.

مدل لب قلبی

مدل-لب

مدل قلبی لب، یکی دیگر از روش‌‌های پر طرفدار فرم دهی لب می‌باشد. فرم لب قلبی نتیجه‌ای زیبا و جذاب به دنبال داشته و بیشتر برای افرادی مناسب است که صورت بیضی شکلی دارند.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ ????????
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر ????‍♀️????
خدمات راز زیبایی

حالت قلبی لب موجب ایجاد فاصله در میان بخش بالایی دو حاشیه لب شده و ظاهری قلب مانند به آن خواهد داد. بسیاری از پزشکان به منظور دستیابی به نتیجه‌ای کامل‌تر و جذاب‌تر از مدل قلبی استفاده می‌نمایند. لب‌های قلبی شکل بسیار زیبا و زنانه می‌باشند و در میان افراد بسیار زیادی طرفدار دارند. اما چنانچه فرد از نتیجه عمل ناراضی باشد، خارج سازی فیلتر مشکل خواهد بود.

مدل لب سه دکمه ای

مدل-لب

یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌‌های لب، فرم لب سه دکمه ای می‌باشد. لب بالا و پایین دارای سه بخش، میانه و دو طرف آن می‌باشند. در حالت لب سه دکمه ای، به بخش میانی لب بالا و به دو بخش کناری لب پایین بیشتر از سایر بخش‌‌ها ژل تزریق می‌کنند. با چنین کاری لب ها علاوه بر حجیم شدن، دارای شکلی منحصر به فرد و زیبا خواهند شد.

مدل لب قلوه‌ ای

مدل-لب

فرم لب قلوه ای برای کسانی مناسب است که صورت گردی دارند. در این روش به مقدار معینی ژل به لب پایین و بالا تزریق خواهد شد. لب ها پس از تزریق تا حد زیادی باد می‌کنند و حجیم خواهند شد. لب پایین در قیاس با لب بالا بسیار بزرگتر بوده و از زاویه نیم رخ نیز لب ها کمی جلو‌تر هستند و زیبایی خود را نمایان‌تر می‌کنند. مدل قلوه‌ای دارای شکل نامنظمی بوده که توانسته زیبایی خاصی را برای افراد به وجود آورد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر ????????
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی ????‍♀️????
09120508215

مدل لب روسی

مدل-لب

مردم روسیه به عنوان زیبارویان در تمامی جهان شناخته شده هستند و همچنین در حوزه جراحی و اعمال زیبایی نیز بسیار پیشرفه می‌باشند. اگر به تصاویر زنان روسی دقت کنید، میبینید که فرم بینی و لب‌‌های متفاوتی دارند. فرم لب روسی، از شکل لب بیشتر زنان روس الهام گرفته شده است.

این روش فرم دهی لب به تازگی مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است. تکنیک روسی برای کسانی که لب‌‌های کوچک و باریکی دارند نتایج بسیار خوبی به همراه خود خواهد داشت.

در مدل روسی لب، تزریق مقادیر کمی از ژل هیالورونیک اسید در امتداد خط لب انجام می‌گیرد. لب ها حالت غیرطبیعی و غیرعادی به خود نخواهند گرفت و بیش از حد حجیم نمی‌شوند. فرم روسی لب در مقایسه با مدل قلبی، لب‌‌های کم حجم‌تری داشته و طبیعی‌تر می‌باشد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ ????????
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر ????‍♀️????
خدمات راز زیبایی

با این همه بهتر است توجه داشته باشید که به علت کشیدگی و بزرگ شدن بیش از اندازه لب ها، مدل لب روسی برای افرادی که لب‌‌های بزرگ یا چشم‌‌های کوچک داشته باشند، پیشنهاد نمی‌گردد.

اگر تا به حال تزریق فیلر به لب انجام نداده اید، بهتر است ابتدا با یک فرم طبیعی شروع کنید. همچنین اگر می‌خواهید در کنار فرم نچرال چهره شما هم تغییر داشته باشد، بهتر است به سراغ فرم لب روسی بروید که به چهره بیشتر افراد خوش می‌نشیند.

لب مدل روسی یک فرم کاملا مادلینگ بوده، بدون آنکه لب ها هیچ گونه حجم یا برآمدگی اضافه‌تری داشته باشند. بیشتر تمرکز تغییرات آن بر روی لب بالایی خواهد بود. در حین تزریق ژل برای فرم دهی لب به روش روسی، سوزن کاملا عمودی و رو به بالا قرار گرفته و ارتفاع لب را پهن‌تر می‌نماید. در واقع تکنیک فرم دهی لب روسی قد لب بالا را افزایش داده و فرم لب از حالت یکنواختی بیرون خواهد آمد.

همین حالا وقت مشاوره بگیر ????????
واسه رزرو نوبت همین الان میتونی روی دکمه زیر بزنی ????‍♀️????
021-88690092

بهترین کاندیدای مدل لب روسی کسانی هستند که از پیش هیچگونه تزریق فیلر لب انجام نداده باشند. اما راه حلی نیز برای افرادی که ژل لب داشته باشند وجود دارد، البته باید چندین ماه از تزریق ژل گذشته و حجم زیادی از آن جذب و از بین رفته باشد. شکل دهی لب به فرم روسی نسبت به سایر روش‌‌های تزریقی ژل به لب، به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

مدل لب فانتزی

مدل-لب

در فرم لب فانتزی حجم لب ها بسیار زیاد می‌گردد و لب ها نمی‌توانند حالت عادی و طبیعی خودشان را حفظ کنند و به شکل فانتزی فرم می‌گیرند. بیشتر افرادی که این حالت را برای لب‌‌های خودشان انتخاب می‌کنند، سایر اعضای صورتشان مثل فک و گونه خود را هم به شکل فانتزی در می‌آورند.

مدل لب گرد

مدل-لب

فرم لب گرد برای صاف کردن لب ها و از بین بردن چین و چروک‌‌های لب مناسب است. بهترین روش تزریق برای هر فردی مدل گرد است. در مدل گرد لب، شکل لب دایره ای شده و لب بالایی از لب پایینی حجیم‌تر می‌گردد.

میدونستی ما میتونیم همین خدمات رو به شما ارائه بدیم؟ ????????
اگه دوست داری نمونه کارهای ما رو ببینی بزن رو دکمه زیر ????‍♀️????
خدمات راز زیبایی

مدل لب چاک دار

مدل-لب

فرم لب چاک دار مدلی بسیار متفاوت و خاص است. در لب مدل چاک دار، یک خط در وسط لب پایینی ایجاد می‌گردد و حجم دو ظرف خط بیشتر خواهد شد. از مزایای فرم دهی لب به روش چاک دار، می‌توان به لبخند‌‌های بسیار زیبا اشاره داشت.

مدل لب سوتی

مدل-لب

افرای کمی نیز وجود دارند که مدل لب سوتی را به سایر مدل‌‌های لب ترجیح بدهند. به منظور تزریق فیلر لب به فرم سوتی، متخصص باید با تزریق ژل لب فضای خالی بین لب ها ایجاد نماید تا لب ها شکل سوت به خود بگیرند.

توصیه‌‌های لازم تزریق ژل لب برای رسیدن به مدل لب دلخواه

حتما دقت داشته باشید که تزریق فیلر لب را در مراکز معتبر و توسط پزشک متخصص انجام بدهید و حتما مشخصات برند فیلر را بپرسید. شما میتوانید مطالب مفید در مورد انواع برندهای ژل و فیلر را از سایت بیوتی سکرت مطالعه کنید و با مشاهده نمونه کارهای ما از صفحه خدمات به جهت اصلاح فرم لب خود با ما تماس بگیرید و تمامی سوالات و ابهاماتی که در ذهن خود دارید را از ما بپرسید تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی تزریق انجام بگیرد و نتیجه دلخواه شما ماندگاری بیشتری به همراه داشته باشد.

فرم-لب

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع مدل تزریق لب و همچنین دریافت خدمات تخصصی زیبایی با ما در مجموعه بیوتی سکرت در تماس باشید.

برچسب‌‌ها , , , , , , , , , , , , , , 

یادگیری زبان روسی، یک تجربه هیجان‌انگیز و مفرح است که به افراد این امکان را می‌دهد تا به یک فرهنگ غنی و تاریخ بلند پیوند بسازند. زبان روسی، یکی از زبان‌های اسلاوی است که در روسیه و مناطق اطراف آن به کار می‌رود. یادگیری این زبان به فرد این امکان را می‌دهد تا با ادبیات بزرگ، موسیقی پرقدرت، و هنرهای تجسمی شگفت‌انگیز این کشور آشنا شود. همچنین، آشنایی با زبان روسی به افراد این امکان را می‌دهد تا در تبادل فرهنگی و تجاری با جوامع روسی‌زبان شرکت کرده و از فرصت‌های شغف‌انگیز متنوعی بهره‌مند شوند.

 

یادگیری زبان روسی نه تنها یک وسیله برای ارتقاء مهارات زبانی است، بلکه به فرد امکان می‌دهد تا در دنیای امروزی که جهانی شده است، ارتباطات بین‌المللی برقرار کند. با یادگیری روسی، افراد می‌توانند در تبادلات فرهنگی، کسب و کارهای بین‌المللی، و حتی سفرهای توریستی به روسیه شرکت کنند. این تجربه یادگیری، علاوه بر افزایش دانش زبانی، باعث گسترش دیدگاه و توسعه تفکرات فرهنگی در فرد می‌شود و او را به شهروندی جهانی تبدیل می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.