ليفت ابرو

مطالب و مقالات در زمينه زيبايي و سلامت

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ليفت ابرو

۴۸ بازديد

ليفت ابرو

ليفت-ابرو

ليفت ابرو روشي براي بالابردن ابروها به منظور پرپشت‌تر ديده شدن و پهن‌تر شدن ابروها ميباشد. به بياني ديگر ليفت ابرو، راهكاري براي مرتب كردن تار ابروها و همچنين كشيده كردن حالت ابروها است. ليفت ابرو به چند روش مختلف ميتواند انجام بگيرد. به صورت كلي ليفت به سه شكل دائم، نيمه دائم و موقت انجام شده و افراد مي‌توانند باتوجه به سليقه و شرايطشان يكي از آنها را امتحان نمايند.

انواع ليفت ابرو

ليفت ابرو يك روش ليفت جزئي در صورت است كه به شكل معمول از 3 طريق عمده زير امكان‌پذير است:

ليفت ابرو با جراحي

در اين مدل از عمل جراحي، افتادگي و شلي بخش بالايي صورت رفع شده و ابروها كمي بالاتر مي‌روند. به اين شكل مي‌توان ابروهاي افتاده را به حالت اوليه خود برگرداند و چين و چروك‌هاي پيشاني را نيز همزمان اصلاح نمود. در اين عمل، برش‌ها درون خط مو ايجاد شده تا بعدها جاي زخم ديده نشود. رفع افتادگي و شلي ابروها در طرفين صورت به منظور دستيابي به نتايج ماندگار و بلندمدت در اين عمل بسيار حائز اهميت است. پس از عمل امكان دارد زمان زيادي طول بكشد تا بهبودي كامل حاصل شود، در اين مدت بايد از دستورالعمل‌هاي پزشك درمورد نحوه بانداژ و يا مراقبت از ابرو پس از جراحي به شكل دقيق پيروي كرد.

ليفت ابرو بدون جراحي

اين روش، يك مدل غيرتهاجمي براي كساني است كه به دنبال ترميم ابرو يا پيشاني خود هستند. روش‌هاي غيرجراحي شامل بوتاكس، فيلرهاي پوستي و يا استفاده از ليزر ميباشد. هر كدام از اين موارد مي‌توانند بدون نياز به زمان بهبودي طولاني و يا صرف هزينه زياد، نتايج بسيار خوبي را به شما ارائه دهند. روش‌هاي غيرجراحي براي طيف وسيع‌تري از افراد مناسب است، به خصوص براي كساني‌كه مشكلات سلامتي دارند و نمي‌توانند جراحي داشته باشند. درمان‌هايي مثل بوتاكس و تزريق ژل و فيلر مي‌توانند بدون نياز به جراحي و يا دردسر و خطر خاصي، نتايج قابل قبولي را به دنبال داشته باشند.

ليفت ابرو طبيعي

بجز متدهاي جراحي و كم تهاجمي، تكنيك‌هاي طبيعي نيز براي ليفت ابرو وجود دارند. اين تكنيك‌ها شامل تمرينات ورزشي و حركات صورت، ماساژ، روغن‌تراپي و… مي‌شوند.

ليفت-ابرو

مزاياي ليفت ابرو

اگر در روبروي آينه بايستيد و پيشاني خود را به سمت بالا بكشيد، ميتوانيد تاثير ليفت پيشاني يا ابرو را تجسم كنيد. به صورت كلي مزاياي ليفت ابرو شامل موارد زير ميشوند:

  • بالا كشيدن ابروها ظاهري سرزنده و شاداب‌تر و البته هوشيارتر به صورت شما خواهد داد. درضمن افتادگي پلك‌ها را نيز از اين طريق ميتوان كاهش داد.
  • با بالا كشيدن ابروها، چين و چروك‌هاي عرضي روي پيشاني هم به شكل موثري صاف شده و سبب مي‌شوند كه صورت شما مثبت‌تر و مهربان‌تر به نظر برسد.
  • از بين رفتن خطوط اخم مابين ابروها و چين و چروك‌هاي پيشاني را مي‌توان به عنوان يكي از مزاياي ليفت ابرو دانست.
  • ليفت ابرو و پيشاني در هنگامي منطقي است كه ديگر با شكل ظاهري خود احساس راحتي نمي‌كنيد و چروك‌هاي عميق روي پيشانيتان شما را آزار مي‌دهد. با سفت شدن بخش فوقاني صورت، ظاهر جوان خود را بدست خواهيد آورد و مي‌توانيد چين و چروك‌هايي كه با افزايش سن به شكل طبيعي ايجاد مي‌شوند را از ميان ببريد.
  • درحاليكه جراحي خطراتي را به دنبال داشته و دوره نقاهت نسبتا طولاني را به دنبال دارد، اما مزايايي هم نسبت به روش‌هاي غيرجراحي دارد. يك پزشك جراح ماهر ليفت ابروي شما را مطابق با مشخصات دقيق شما تنظيم كرده و نتيجه سال‌ها تجربه را در سالن جراحي اجرايي ميكند. جراح، ظاهري بسيار طبيعي و متناسب با صورتتان به شما ارائه مي‌دهد و مزيت اصلي گزينه جراحي نيز در همين است. بسياري از افراد نتايج جراحي را طبيعي‌تر مي‌دانند، به خصوص زماني كه جراح كنترل بسيار زيادي بر نتايج داشته باشد.

معايب ليفت ابرو

اگر نتايج عمل ليفت ابرو، مناسب و طبيعي باشد، تقريبا هيچ عيب ديگري نميتواند داشته باشد. اين نكته مهم است كه قوس ابرو به شكل طبيعي خميده حفظ شود. همچنين چشم پس از عمل بايد طبيعي و شاداب به نظر برسد.

البته تكنيك‌هاي جراحي به هرحال خطراتي را نيز ميتوانند به همراه داشته باشند. اما در روش‌هاي كم تهاجمي و يا روش‌هاي طبيعي تقريبا هيچ خطري زيبايي و سلامتي شما را تهديد نخواهد كرد. پس به نوعي مي‌توان گفت كه تنها عيب ليفت ابرو، امكان غيرطبيعي شدن حالت چهره است كه آن هم به ندرت اتفاق مي‌افتد.

ماندگاري ليفت ابرو

اگر نواحي ليفت به حد كافي سفت شوند، اثر جوانسازي ليفت ابرو با عمل جراحي چيزي درحدود 5 تا 10 سال ماندگاري خواهد داشت. پس از آن مدت اگر ديگر از نتيجه راضي نبوديد، ميتوانيد اين روش را تكرار كنيد.

تكنيك‌هاي كم تهاجمي عموما نصف اين مدت زمان ماندگاري خواهند داشت. روش‌هاي طبيعي نيز تا زماني كه در برنامه مراقبت روزانه شما قرار داشته باشند، ماندگار هستند. البته اين مدت زمان به سبك زندگي و ساختار پوست شما هم بستگي دارد. براي مثال، نور شديد خورشيد و يا مصرف نيكوتين مي‌تواند ايجاد چين و چروك در بدن را سرعت دهد.

ليفت-ابرو

قيمت ليفت ابرو

نرخ ليفت ابرو، ميزان ثابتي ندارد و باتوجه به روش ليفت انتخابي شما متفاوت است. ارزان‌ترين روش ليفت، ليفت‌هاي موقت هستند كه تنها هزينه لوازم آرايشي و يا دستمزد آرايشگر را خواهيد پرداخت.

در جايگاه دوم، ليفت نيمه دائم قرار دارد كه با توجه به تكنسين مورد نظر و همينطور كيت مورد استفاده، هزينه آن متفاوت است.

همچنين، گران قيمت‌ترين ليفت ابرو، نوع دائم آن است كه در دسته خدمات پزشكي و جراحي زيبايي قرار دارد.

تفاوت ليفت و لمينت ابرو

پس از اين توضيحات در مورد ليفت ابرو، شايد برايتان اين سوال پيش آمده باشد كه تفاوت بين ليفت و لمينت ابرو در چيست؟ براي پاسخ به اين پرسش ميشود گفت كه در لمينت ابرو، با استفاده از كراتين مايع، ظاهري هاشوري و شانه شده به ابروها داده مي‌شود، همچنين با استفاده از لمينت، موي ابرو مرتب، ضخيم‌تر و پرپشت‌تر به نظر خواهد رسيد.

اما در ليفت ابرو، همانگونه كه در اين مقاله خوانديد، از روش‌هاي مختلفي براي بالا كشيدن ابروها استفاده مي‌شود تا چهره شاداب و جوان‌تر شده و همينطور چين و چروك‌هاي اطراف چشم و ابرو كمتر شوند.

تفاوت ليفت ابرو و ليفت پيشاني

اصلاح موقعيت ابروها را مي‌شود با ليفت پيشاني يا ليفت شقيقه هم انجام داد. درست مثل عمل ليفت پيشاني، از بين بردن پوست اضافي پلك‌هاي بالايي نيز در ليفت ابرو حاصل مي‌شود. درنتيجه هر دو عمل براي بيماران مبتلا به افتادگي پلك كه وضعيت ابروهاي افتاده‌اي هم دارند، بسيار مناسب است. هر دوي اين روش‌ها را مي‌توان در يك جلسه با هم تركيب كرد. در اين تكنيك ابتدا ليفت پيشاني و سپس جراحي ليفت ابرو انجام مي‌گيرد. در بسياري اوقات، ليفت پيشاني نه تنها براي بلند كردن ابروها، بلكه به منظور اصلاح رضايت بخش پلك‌هاي بالايي نيز كافي است.

شما همراهان عزيز مركز راز زيبايي مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه بالا كشيدن ابروها و همچنين دريافت مشاوره خدمات تخصصي با ما در كلينيك بيوتي سكرت در تماس باشيد.

ليفت-ابرو

لیفت ابرو طبیعی یک روش زیبایی است که با استفاده از فنون غیر جراحی، ابروهای شما را به شکلی جذاب‌تر و جوان‌تر تغییر می‌دهد. این روش اغلب برای بهبود شکل ابروها، افزایش جلوه چشمان، و بهبود قابلیت ابروها برای افرادی که از ریزش موی ابرو رنج می‌برند، استفاده می‌شود. یکی از روش‌های شناخته‌شده برای لیفت ابرو طبیعی، استفاده از فنونی مانند ماساژ و استفاده از محصولات طبیعی مراقبتی می‌باشد. این روش‌ها به کمک تحریک عضلات، افزایش ترشح کلاژن، و تسهیل جریان خون به ناحیه ابروها، بهبودی طبیعی در شکل و جوانی ابروها ایجاد می‌کنند.

 

لیفت ابرو طبیعی معمولاً روشی ملایم و غیر تهاجمی است که نیاز به زمان بهبودی کمی دارد و باعث بهبودی طبیعی و ظاهر جوانتر ابروها می‌شود. این روش‌ها به‌طور معمول توسط متخصصان زیبایی و آرایشگران ماهر اجرا می‌شوند و ممکن است نیاز به جلسات متعددی داشته باشد تا نتایج مطلوب به دست آید. با این حال، از آنجا که این روش‌ها از مواد طبیعی و فنون غیر جراحی استفاده می‌کنند، خطرات و عوارض جانبی به حداقل می‌رسند و بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی از این روش‌ها برای بهبود ظاهر ابروهای خود استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.