ژل ای پی تی کیو و انواع آن (EPTQ)

مطالب و مقالات در زمينه زيبايي و سلامت

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ژل ای پی تی کیو و انواع آن (EPTQ)

۲۰ بازديد

ژل ای پی تی کیو و انواع آن (EPTQ)

ژل-ای-پی-تی-کیو

با گذشت زمان، رفته رفته پوست نیز به همراه سن، پیر خواهد شد. اما راه هایی وجود دارند که بشوند این روند پیری را کندتر و یا متوقف کرد. شاید با دیدن چین و چروک و خطوط روی صورتتان به این فکر بیفتید که تزریق فیلر و ژل گزینه بسیاری مناسبی برای رفع این دسته مشکلات است که البته میتواند انتخاب درستی هم باشد، زیراکه بدون دوره نقاهت، بدون بیهوشی و بسیار سریع انجام میگیرد.

فیلرها یک گزینه غیر تهاجمی و بسیار مناسب به منظور ایجاد ظاهری سالم و کشیده به پوست شما میباشند. آنها همچنین فواید بسیاری دارند تا جوانی شما را بار دیگر نیز برگردانند. ژل‌ها یا فیلرهای پوستی تزریق‌ های کوچکی اند که ظاهر پوستتان را با بازگردانی مواد طبیعی که ظاهر آن را جوان نگه می‌دارند، بهبود خواهند بخشید.

وجود کلاژن، الاستین و همچنین اسید هیالورونیک در بدن، همگی برای سفت و صاف نگه داشتن پوست، مواردی بسیار ضروری هستند. ترکیب این موارد، به شکل تضمینی موجب سفت شدن پوست شما خواهد شد. به شکل طبیعی همراه با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خودش را از دست داده و به همین علت خطوط و چین و چروک‌های ظریف ایجاد میگردد.

تاثیرات پیری به عوامل بسیار زیادی ازجمله ژنتیک، سبک زندگی و محیط بستگی دارند. ژل‌ها یا فیلرها یا همان پرکننده‌های پوستی، راه‌حلی عالی به منظور بهبود ظاهر پوست شما میباشند. با این روش شما می‌توانید به لب‌های نازک خودتان حجم دهید، خط فک خودتان را تغییر فرم بدهید، موجب کانتورینگ صورت خود بشوید و یا چین و چروک‌های ناخواسته پوستتان را صاف کنید.

فیلرها ظاهری سالم و جوان به پوست شما خواهند داد. انواع گوناگونی از فیلرهای پوستی در بازار موجود هستند که کیفیت آنها با یکدیگر تفاوت دارد. به منظور تزریق فیلر و ژل، حتما باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که بهترین برند ممکن را برای خود تهیه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه‌ها را بدست آورید. ژل ای پی تی کیو یکی از بهترین فیلرهایی است که می‌تواند تمام نیازهای پوستی شما را برطرف نماید.

ژل ای پی تی کیو چیست؟

ژل EPTQ یک پرکننده پوستی، جوانساز، زاویه‌ساز فک و گونه محصول شرکت درماکور کره جنوبی است. EPTQ کلمه‌ای است که از ترکیب دو واژه نفیس و فنی ساخته شده است. در این مطلب با انواع محصولات ژل EPTQ بیشتر آشنا خواهید شد.

ژل ای پی تی کیو با هدف تقویت بافت طراحی و تولید شده است. وزارت ایمنی غذا و دارو در کره، ژل EPTQ را به عنوان ماده‌ای زیست پزشکی به منظور اصلاح چین و چروک صورت در بزرگسالان تایید نموده است. ژل ای پی تی کیو فناوری ساخت یک هیدروژل 100% اتصال متقابل ایجاد می‌کند که با حداقل استفاده از BDDE ویژگی رئولوژیکی بهینه را ممکن خواهد ساخت.

ژل EPTQ به عنوان یک ماده جذب کننده آب و همچنین به عنوان یک ماده حامل دارو مورد استفاده قرار میگیرد. هدف اصلی ژل ای پی تی کیو، تامین و حفظ رطوبت در نواحی خشک و آسیب دیده پوست، مخاط، سطح چشم و غیره می‌باشد. همچنین، این ژل به عنوان یک روش نوین به منظور تحریک رشد بافت‌های سالم در ناحیه آسیب دیده نقش بسزایی دارد.

این محصول نوید کالایی بسیار با کیفیت را میدهد که استانداردهای ایمنی سختگیرانه‌ای را رعایت می‌کنند. ژل EPTQ در حال حاضر در بیش از 50 کشور جهان همراه با گواهینامه‌های ISO، CE، GMP، KFDA به فروش می‌رسد.

انواع ژل ای پی تی کیو چیست؟

در یک کلام، ژل ای پی تی کیو در سه مدل مختلف در بازار امروز موجود می‌باشد. این انواع شامل موارد زیر میشوند:

1. ژل E.P.T.Q. S 500

ژل-EPTQ

ژل EPTQ S 500 یک فیلر پرکننده بر پایه هیالورنیک اسید با غلظت بالا و شاخص ویسکوزیته ۵۰۰ شرطی خالص و همچنین تثبیت شده با و بدون لیدوکائین می‌باشد.

عملکرد: اصلاح هرگونه تغییرات مربوط به پیری سطح پوست، پرکردن چین و چروک‌های عمیق، تصحیح کمبود نواحی صورت و گونه، استخوان چانه و زاویه‌سازی.

  • حجم سرنگ: ۱ میلی‌لیتر
  • سوزن: ۲ x 27 G1 / 2
  • عمق تزریق: لایه‌های میانی تا عمیق
  • مدت زمان ماندگاری: ۸ تا ۱۲ ماه

2. ژل E.P.T.Q. S 300

ژل-EPTQ

ژل EPTQ S 300 یک فیلر پرکننده بر پایه هیالورونیک اسید با چگالی متوسط و شاخص ویسکوزیته ۳۰۰ شرطی خالص و همچنین تثبیت شده همراه با لیدوکائین می‌باشد.

عملکرد: اصلاح بی‌نظمی‌های عمیق پروفیل پوست، رفع چین و چروک‌های پیرامونی، رفع چین و چروک روی گونه‌ها، رفع چین‌های پوستی بینی، رفع خطوط اطراف لب و افزایش حجم و تصحیح کانتور لب.

  • حجم سرنگ: ۱ میلی لیتر
  • سوزن: ۲ x 27 G1 / 2
  • عمق تزریق: لایه‌های میانی تا عمیق
  • مدت زمان ماندگاری : ۸ تا ۱۲ ماه

3. ژل E.P.T.Q. S 100

ژل-EPTQ

ژل EPTQ S 100 یک فیلر پرکننده بر پایه هیالورونیک اسید با چگالی کم و شاخص ویسکوزیته ۱۰۰ شرطی خالص و همچنین تثبیت شده با و بدون لیدوکائین می‌باشد.

عملکرد: اصلاح بی‌نظمی‌های سطح پروفایل پوست، رفع چین و چروک‌های نازک در پیشانی و بینی، برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی، رفع چین و چروک‌ها و خطوط اطراف دهان، رفع چروک‌های دوربیتال.

  • حجم سرنگ: ۱ میلی لیتر
  • سوزن: ۲ x 27 G1 / 2
  • عمق تزریق: لایه میانی (۲٫۵ الی ۳ میلی متر)
  • مدت زمان ماندگاری : ۸ تا ۱۲ ماه

مزایای ژل ای پی تی کیو چیست؟

اثر درمانی ژل EPTQ پس از تزریق کاملا محسوس بوده و در همان ساعات اولیه تزریق تغییران خود را احساس خواهید نمود و همانند سایر ژل‌های موجود در بازار مثل پرفکتا، الانسه، نورامیس، رووفیل و… داری مزایا و همچنین معایبی است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • سرنگ ارگونومیک
  • فشار تزریق بهینه
  • سوزن بسیار ظریف
  • حجم دهی مناسب
  • ویسکوالاستیسیته بالا
  • فناوری اجرای ذرات همگن
  • ایمنی مواد اولیه درجه دارویی
  • کمتر از 0.1 EU/ml اندوتوکسین
  • محتوای هیالورونیک اسید با خلوص بالا
  • حداقل سازی درد در بدن با pH و فشار اسمزی
  • محیط تولید آسپتیک برای جلوگیری از عوارض جانبی
  • کارایی در تمامی نواحی صورت به شکل اثرگزار و ایمن
  • عدم شناسایی کاتالیزور شیمیایی باقیمانده در کل فرآیند اتصال عرضی

مدت زمان ماندگاری ژل ای پی تی کیو چیست؟

مدت زمان دقیق پایداری و دوام فیلرها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

  • نوع و جنس پوست بیمار
  • تکنیک و میزان دوز تزریقی
  • عمق چین و چروک‌ها و کاهش حجم بافت

به شکل کلی اثر تزریق ژل ای پی تی کیو باتوجه به نواحی تحت درمان و محصول موردنظر در بخش‌هایی نظیر چانه و گونه به مدت 16 ماه و در نواحی فعال مثل لب‌ها، مابین 6 تا 8 ماه می‌تواند اثرگزار باشد.

کاربرد ژل ای پی تی کیو چیست؟

  • قابل استفاده در نواحی زیرچشم و خطوط پنجه کلاغی و سطحی
  • برطرف کننده چین و چروک‌های عمقی پوست
  • قابل تزریق در صورت و گونه و فک
  • حجم دهنده و فرم دهنده لب
  • زاویه سازی و کانتورینگ

عوارض جانبی ژل ای پی تی کیو چیست؟

ژل-ای-پی-تی-کیو

چنانچه پیش از تزریق ژل ای پی تی کیو، سوابق خود را با پزشک مطرح کنید، پزشک نیز می‌تواند راهنمایی مناسب برای شما را به شما ارائه دهد. پس از تزریق ژل EPTQ دوره نقاهتی وجود نداشته و اثرات جانبی مثل کبودی، تورم و دردهای جزئی کوتاه مدت طبیعی بوده و جای نگرانی نخواهد داشت.

اگر که به نکات و توصیه‌های پزشک خود توجه کافی داشته باشید و با دقت به آنها عمل کنید، همین اثرات نیز میتوانند وجود نداشته باشند و یا به سرعت رفع شوند و بهبود پیدا کنند.

چرا باید ژل ای پی تی کیو را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که ژل ای پی تی کیو را منحصربه‌فرد کرده است، این مورد می‌باشد که این ژل ساخت کشور کره بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد که شما می‌توانید با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید، بدون آنکه نگران عوارض جانبی این ژل باشید. عموما از این ژل میشود در تمامی نواحی صورت استفاده کرد و ترسی از عوارض آن نداشت.

ژل ای پی تی کیو ماندگاری بالایی هم دارد و تا یکسال می‌تواند پوست را حجیم نگه داشته و علائم پیری را از پوست دور نماید. البته این میزان ماندگاری در نواحی مختلف صورت، متفاوت است و در بخش‌هایی از صورت مانند گونه و چانه تا ۱۶ ماه ماندگاری داشته، اما در لب‌ها در مدت زمانی حدود ۶ تا ۸ ماه باقی خواهد ماند.

چه افرادی نباید از ژل ای پی تی کیو استفاده کنند؟

همانگونه که گفته شدف استفاده از ژل EPTQ هیچگونه عوارضی نداشته و همه افراد با هر مدل پوستی و علائم پیری می‌توانند از ژل EPTQ استفاده نمایند و جوانی و زیبایی پوست و صورت خود را بار دیگر به دست بیاورند. اما با این حال، برخی از افراد که دارای شرایط خاصی هستند، بهتر است استفاده از ژل EPTQ را به عقب بیندازند. این افراد در زیر تعریف شده‌اند:

  • بانوان باردار باید از تزریق ژل در صورت خود اجتناب کنند.
  • افرادی که دارای بیماری‌های خاص مانند سرطان، دیابت و… هستند، نباید از فیلر صورت استفاده کنند.
  • افراد مراجعه کننده نباید از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده نمایند.

نکات مراقبی پس از تزریق ژل ای پی تی کیو

پس از تزریق به خصوص در ناحیه لب، سعی داشته باشید که از نوشیدنی‌های خیلی سرد و یا خیلی گرم استفاده نکنید و همچنین از مصرف سیگار و دخانیات و همینطور الکل خودداری کنید.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ژل EPTQ و قیمت آن و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در کلینیک بیوتی سکرت در تماس باشید.

ژل-ای-پی-تی-کیو

آزمون EPT یا "آزمون تخصصی زبان انگلیسی" (English Proficiency Test) یکی از معروف‌ترین آزمون‌های سنجش توانایی زبان انگلیسی در سطح بین‌المللی است. این آزمون برای افرادی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست ولی نیازمند استفاده از زبان انگلیسی در محیط‌های تحصیلی، شغلی یا مهاجرتی هستند، طراحی شده است. آزمون EPT از مهارت‌های شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتاری استفاده می‌کند تا توانایی کلی افراد در استفاده از زبان انگلیسی را ارزیابی کند. این آزمون معمولاً توسط دانشگاه‌ها، سازمان‌های حرفه‌ای، و دولت‌ها به عنوان یکی از شاخص‌های مهارت زبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

هدف اصلی آزمون EPT، سنجش توانایی ارتباطی افراد در مواقع مختلف است. این آزمون به افراد کمک می‌کند تا میزان تسلط خود را بر زبان انگلیسی درک کنند و برای تحصیل، کار یا مهاجرت به کشورهایی که زبان انگلیسی زبان رسمی آن‌هاست، آماده شوند. از جمله مهمترین ویژگی‌های این آزمون می‌توان به انعطاف پذیری در سطوح مختلف دانشجویان، استفاده از روش‌های متنوع برای سنجش مهارت‌های زبانی، و مدت زمان کوتاه برای اخذ نتایج اشاره کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.