ژل نورامیس و انواع آن (Neuramis)

مطالب و مقالات در زمينه زيبايي و سلامت

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ژل نورامیس و انواع آن (Neuramis)

۲۴ بازديد

ژل نورامیس و انواع آن (Neuramis)

ژل-نورامیس

در زمانی که تصمیم گرفته باشید تزریق ژل داشته باشید، شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایتان این باشد که چه برند و مدل ژل یا فیلر برای تزریق مناسب‌تر خواهد بود. امروزه انواع فیلرهای گوناگونی در بازار موجود هستند، اما همان‌گونه که می‌دانید تمامی آنها استانداردهای لازم جهت تزریق به پوست را به همراه خود ندارند.

بی‌توجهی به این موضوع امکان دارد برای افراد عوارض بسیار جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. بنابراین افراد باید پیش از اقدام برای انجام این متد زیبایی با انواع فیلرها و برندهای معتبر آنها آشنا بشوند.

اگر به‌دنبال راهکاری امن، سریع، بدون درد، ماندگار و اقتصادی به جهت از بین بردن افتادگی، خطوط و چین‌وچروک‌های متوسط تا عمیق پوست صورت و گردن خود هستید و یا دوست دارید کمی به لب‌ها و گونه‌های خود حجم بدهید، به شما تزریق ژل نورامیس را زیر نظر پزشک متخصص پیشنهاد میکنیم.

ژل نورامیس یک پرکننده یا همان فیلر دوفازی بر پایه هیالورونیک اسید است که توسط شرکت مدیتوکس کره جنوبی تولید می‌گردد. این شرکت به دلیل تولید نوعی سم بوتولینوم نوع A به نام سم نورانوکس محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. زیراکه در ساخت محصولات خود از تکنولوژی شِیپ (SHAPE) بهره می‌برد و به همین علت خلوص ترکیبات و نوع پیوندهای متقاطع بکارگرفته شده منحصر‌به‌فرد می‌باشد.

خوب است بدانید که فیلر نورامیس ۶ نوع مختلف دارد و همگی از نظر پزشکان و متخصصان جزو برترین برندهای فیلر پوست در جهان هستند و علاوه بر قدرت اثرگذاری سریع و ماندگاری طولانی، عوارض جانبی بسیار کمی دارند. چندین سال است که این محصول تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا و کره جنوبی و سازمان کیفیت داروی اروپا را به دست آورده است.

کاربردهای ژل نورامیس

هیالورونیک اسید ترکیبی است که به شکل طبیعی در بافت پوست بدن انسان نیز پیدا می‌شود و به آبرسانی، حفظ رطوبت پوست و تحریک تولید الاستین و کلاژن کمک می‌کند. متاسفانه عواملی مثل ازدیاد سن و تماس مداوم با نور مستقیم خورشید در کاهش این ماده تاثیرگزار هستند. به همین علت، با شروع دهه سوم زندگی باید به فکر راه‌حل‌هایی مثل جراحی، تزریق بوتاکس و فیلر یا هایفوتراپی برای جوانسازی صورت و کاهش خطوط ناخواسته مثل خطوط پرانتزی اطراف دهان و بینی روی صورت خود باشید.

یقینا در میان همه راهکارهای یاد شده، تزریق یک فیلر باکیفیت و خوب مانند ژل نورامیس، بهترین نتایج و کمترین دردسر را با خود به همراه دارد. درواقع تزریق فیلر نورامیس با وارد کردن غلظت بالایی از هیالورونیک اسید در لایه میانی پوست و نواحی عمیق‌تر کمک می‌کند تا ساختار داخلی پوست به وضعیت قبلی خود برگردد.

فیلر-نورامیس

ازآنجاکه هیالورونیک اسید قابلیت پیوند با آب را دارد، از آن به منظور حجم‌دهی و زاویه‌سازی نواحی خاصی از صورت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به شکل کلی از کاربردهای رایج فیلر نورامیس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پرکردن چین‌وچروک‌ها، خطوط ریز و عمیق مثل خطوط دور لب و بینی و خطوط اخم
  • بهبود سایر نقص‌های پوستی مثل جای زخم
  • حجیم کردن لب‌های نازک یا چروکیده
  • پرکردن گونه‌ها
  • کانتور کردن خط فک و نواحی دیگر صورت

مزایای ژل نورامیس

نتایج جوانسازی حاصل از تزریق ژل نورامیس عموما در کوتاه‌ترین زمان یعنی چیزی بین یک تا دو هفته، قابل مشاهده هستند و مدت زمان ماندگاری آن‌ها معمولا به ۱۲ تا ۲۴ ماه خواهد رسید. چون که برای تهیه فیلر نورامیس از اتصالات متقاطع پایدارتر و بادوام‌تری از هیالورونیک اسید استفاده گردیده است. البته خوب است بدانید که به علت خون‌رسانی بیشتر در قسمت لب، عموما پس از گذشت ۶ تا ۹ ماه باید برای تزریق مجدد اقدام نمایید.

اخیرا تحقیقات بالینی نشان داده‌اند که ژل نورامیس در مقایسه با ژل ژوویدرم و ژل رستیلان نتایج بهتری دارد. زیراکه در بسته‌بندی آن از سرنگ‌های کوچک و ظریف ۲۷ جی و ۳۰ جی به منظور تزریق استفاده شده است و در فرمولاسیون آن دست کم به میزان ۳درصد ماده بی‌حس‌کننده موضعی لیدوکائین موجود است. این دو موضوع در کاهش درد، التهاب و خونریزی هنگام تزریق و پس از آن بسیار اثرگزار است.

از طرفی دیگر، هیالورونیک اسید موجود در ژل نورامیس، خلوص، وزن مولکولی و اتصالات متقاطع مناسبی دارد و در آن اثری از ترکیبات جانوری پیدا نمی‌گردد. چون به واسطه تخمیر میکروبی تهیه می‌گردد. این موضوع در کاهش عوارض جانبی ژل نورامیس و افزایش اثرگزاری آن بسیار موثر است.

خوب است بدانید که اگر هیالورونیک اسید فرآوری نشده به زیر پوست تزریق شود، به شکل فوری جذب شده و قدرت پرکنندگی بخش‌های آسیب‌دیده را ندارد. وجود اتصالات متقاطع کمک خواهد کرد تا این مشکل برطرف گردد.

انواع ژل نورامیس

با توجه به اینکه فیلر نورامیس ۶ گونه متفاوت دارد، بهتر است پیش از تزریق از ویژگی‌های هرکدام از آنها آگاهی داشته باشید.

1. نورامیس مزو (Neuramis Meso)

ژل-نورامیس

ازآنجاکه در ترکیب ژل نورامیس مزو از هیالورونیک اسید با اتصالات متقاطع کم به همراه قند مانیتول ۹/۰ درصد استفاده گردیده است، به شکل صریح نمی‌توان از آن به عنوان فیلر یاد کرد. بلکه عموما خاصیت جوانسازی و ترمیم داخلی بافت پوست را دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای مزوتراپی محسوب میشود. فیلر نورامیس مزو معمولا به میزان ۱میلی‌لیتر در زیر لایه درم در نواحی صورت و گردن تزریق می‌گردد.

2. نورامیس لایت (Neuramis Light)

ژل-نورامیس

ژل نورامیس لایت به علت داشتن ذراتی از هیالورونیک اسید با سایز بسیار کوچک که با اتصالات متقاطع دوفازی به هم وصل شده‌اند، به منظور ترمیم و اصلاح چین‌وچروک‌های سطحی و خفیف، به‌خصوص در اطراف چشم‌ها و لب‌ها، گزینه بسیار مناسبی است. فیلر نورامیس لایت عموما برای جوانسازی و آبرسانی، در نواحی سطحی پوست توسط پزشک تزریق می‌گردد.

3. نورامیس دیپ (Neuramis Deep)

ژل-نورامیس

ژل نورامیس دیپ، از هیالورونیک اسید با غلظت ۲۰ میلی‌گرم بر میلی‌لیتر که غلظت بالایی است استفاده میکند و دارای ذراتی با سایز متوسط میباشد و به همین علت انتخاب مناسبی برای رفع خطوط متوسط تا عمیق پیشانی، اطرف دهان و بینی و حجم‌دهی به گونه و لب‌ها است. اصولا فیلر نورامیس دیپ توسط پزشک در بخش میانی پوست تزریق می‌گردد.

4. نورامیس حاوی لیدوکائین (Neuramis Lidocaine)

ژل-نورامیس

اگرچه ژل نورامیس لیدوکائین نیز مثل نورامیس لایت به منظور از بین بردن چین‌و چروک‌های ظریف و سطحی کارایی لازم را دارد، ولی به علت دارا بودن میزان کمی از ترکیب لیدوکائین برای کاهش درد، گزینه بهتری به منظور تزریق است.

5. نورامیس دیپ حاوی لیدوکائین (Neuramis Deep Lidocaine)

ژل-نورامیس

ویژگی‌ها و کاربرد ژل نورامیس دیپ لیدوکائین دقیقا مشابه با ژل نورامیس دیپ است، تنها با این تفاوت که در فرمولاسیون آن جهت کاهش درد و ناراحتی به هنگام تزریق ژل از ماده لیدوکائین استفاده گردیده است.

6. نورامیس والیوم حاوی لیدوکائین (Neuramis Volume Lidocaine)

ژل-نورامیس

اگرچه اندازه ذرات هیالورونیک اسید موجود در ژل نورامیس والیوم لیدوکائین نسبت به سایر انواع فیلر نورامیس کمی بزرگتر است، اما به منظور رفع چین‌و‌چروک‌های عمیق و قدیمی، بهترین گزینه ممکن میباشد. شرکت تولیدکننده نورامیس نیز فیلر نورامیس والیوم لیدوکائین را برای جوانسازی عمیق صورت و کانتورینگ نواحی گونه، لب‌ها و چانه پیشنهاد می‌کند. اکثر مراجعه‌کنندگان مسن، از اثرات طبیعی، فوری و بدون عوارض آن اعلام رضایت داشته‌اند.

نکات و توصیه‌های پیش از تزریق ژل نورامیس

برای رسیدن به نتایج مطلوب و کاهش عوارض ناشی از تزریق فیلر نورامیس، لازم است تا افراد پیش از تزریق ژل نورامیس، به نکات مهم زیر توجه داشته باشند:

  • پیش از تزریق ژل، از سلامت جسمانی خود مطمئن شوید و تمامی سوابق بیماری خود اعم از سابقه آلرژی را حتما با پزشک درمیان بگذارید.
  • اگر که تجربه ابتلا به بیماری ویروسی تب‌خال را داشتید، حتما این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید تا او بر اساس شرایط ویژه شما، داروی ضدویروسی مناسب تجویز کند.
  • توصیه می‌گردد یک ماه پیش از تزریق ژل، سلامت دندان‌های خودتان را بررسی کنید.
  • دو تا سه روز پیش از تزریق، اپیلاسیون انجام ندهید و از مصرف مواد آلرژی‌زا اجتناب کنید.
  • پیش از تزریق ژل ورزش نکنید، اینکار در اکثر مواقع باعث افزایش کبودی و ورم پس از پروسه تزریق خواهد شد.
  • از مصرف دخانیات، مواد الکلی، مواد ویتامینی، مکمل، داروها و مواد رقیق‌کننده خون اکیدا خودداری نمایید.
  • توصیه میگردد بانوان در زمان‌های نزدیک به عادت ماهیانه، تزریق ژل نداشته باشند.
  • در اکثر مواقع تزریق ژل نورامیس به کمک سوزن‌های بسیار ظریف انجام می‌گیرد، درنتیجه پوست فرد به هنگام تزریق ژل باید عاری از هرگونه مواد آرایشی باشد.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل نورامیس

  • برای کاهش ورم و کبودی پس از تزریق، می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. در اکثر مواقع این عوارض در مدت دو تا سه ‌روز برطرف می‌شود.
  • برای اطمینان بیشتر توصیه می‌شود در روز اول تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • در اکثر مواقع عوارض پس از تزریق کم و خفیف بوده و بعد از چند روز ازبین می‌رود، اما توصیه می‌شود تا زمان بهبودی کامل با پزشک خود همراه باشید و شرایط خودتان را با او درمیان بگذارید.
  • پس از تزریق ژل، هیچگاه بخش موردنظر را ماساژ ندهید یا به آن فشار نیاورید.
  • تا یک روز پس از تزریق، از ورزش‌کردن و انجام فعالیت‌های سنگین دوری کنید.
  • به منظور کاهش عوارض و نتیجه‌بخشی هرچه بهتر، تا زمان بهبودی کامل از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و قرارگیری در معرض آب داغ و گرمای نور آفتاب بپرهیزید.
  • پس از تزریق از مصرف انواع مکمل‌ها، ویتامین‌ها و مواد رقیق‌کننده خون اجتناب کنید.

ژل-نورامیس

ماندگاری ژل نورامیس

ژل نورامیس از فیلرهای معتبری است که به علت استفاده از تکنولوژی شیپ (SHAPE) در تهیه آن، از ماندگاری و دوام زیادی برخوردار است. فیلر نورامیس به شکل معمول در اکثر مواقع بین 6 تا 12 ماه در ناحیه تزریق شده ماندگاری خواهد داشت. تاثیر ژل نورامیس در سال نخست تزریق بیشتر بوده و به مرور زمان اثرگزاری آن کم‌رنگ‌تر خواهد شد. با این وجود، ماندگاری فیلر نورامیس بسته به شرایط خاص فرد، بخش تزریقی، نوع و میزان ژل مصرفی تفاوت خواهد داشت.

هزینه ژل نورامیس

اصولا قیمت ژل نورامیس، بسته به ناحیه تزریق، نوع ژل و میزان ماده مورد استفاده و همچنین مهارت پزشک متخصص تفاوت دارد. توصیه می‌شود پیش از تزریق، در جلسه مشاوره اولیه در این مورد با پزشک متخصص پوست و مو و یا جراح زیبایی خودتان گفتگو کنید.

شما همراهان عزیز مرکز راز زیبایی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ژل نورامیس و همچنین دریافت مشاوره خدمات تخصصی با ما در کلینیک بیوتی سکرت در تماس باشید.

حافظه‌های RAM یا حافظه‌های حافظه دسترسی تصادفی، یکی از عناصر اساسی و مهم در عملکرد و کارایی یک لپتاپ می‌باشند. بهترین حافظه‌های RAM برای لپتاپ‌ها، عموماً توسط شرکت‌های معتبر و معروفی همچون Corsair، Crucial، Kingston و G.Skill تولید می‌شوند.

یکی از اصولی‌ترین عواملی که باید در نظر گرفته شود، ظرفیت حافظه‌ی RAM است. امروزه برای لپتاپ‌ها، حداقل ظرفیت RAM پیشنهادی برای کاربردهای روزمره به 8 گیگابایت رسیده است. با این حال، برای کارهای بیشتری مانند ویرایش تصاویر و ویدیو، اجرای بازی‌های حرفه‌ای و یا استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی و طراحی، ممکن است نیاز به ظرفیت‌های بیشتری مانند 16 یا حتی 32 گیگابایت باشد.

 

علاوه بر ظرفیت، سرعت و کلاس حافظه نیز اهمیت دارند. برای لپتاپ‌های معمولی، حافظه‌های DDR4 با سرعت 2666 مگاهرتز به عنوان یک گزینه خوب محسوب می‌شوند. اما در صورتی که لپتاپ شما از قدرت پردازشی بالاتری برخوردار است یا نیاز به عملکرد بهتری دارید، حافظه‌های با سرعت‌های بالاتر مانند 3200 مگاهرتز یا حتی بالاتر را در نظر بگیرید.

به طور کلی، برای انتخاب بهترین حافظه‌های رم لپتاپ خود، باید به نیازهای خود و مشخصات فنی دستگاه توجه کنید تا بهترین تطابق ممکن را برای بهبود کارایی و عملکرد سیستم خود داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.