فيلر پرفكتا

مطالب و مقالات در زمينه زيبايي و سلامت

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

فيلر پرفكتا

۵۳ بازديد

فيلر پرفكتا 

فيلر-پرفكتا

امروزه محبوبيت تزريق ژل يا فيلرهاي پوستي به سرعت در حال افزايش است، زيراكه با تزريق اين فيلرها مي‌توان به نتايج بسيار خوبي رسيد كه در گذشته تنها با انجام عمل جراحي زيبايي مي‌شد به آن‌ها دست پيدا كرد. ضمن آنكه استفاده از اين ژل‌ها، هزينه كمتر و دوره نقاهت كوتاهتري هم به نسبت روش‌هاي جراحي دارد كه در محبوبيت بيشتر آن‌ها تاثير بسيار زيادي گذاشته است. در اين مطلب به معرفي كامل فيلر پرفكتا و انواع آن خواهيم پرداخت.

فيلر پرفكتا چيست؟

ژل يا فيلر پرفكتا محصولي استاندارد و پيشرفته در ميان فيلرهاي تزريقي به شمار مي‌رود. محصولي كه در حوزه آبرساني به پوست، افزايش حجم و محو كردن خط و خطوط پوستي بسيار موثر است. فيلر پرفكتا ژلي بر پايه هيالورونيك اسيد مي‌باشد كه با غلظت 20ميلي‌گرم و با BDDE كراس لينك (اتصال عرضي) شده است و در لايه‌هاي سطحي تا عمقي پوست تزريق ميشود. روش تزريق فيلر پرفكتا بسته به نوع فيلر متفاوت مي‌باشد.

خاصيت بافري ژل پرفكتا طبيعي، موجب سازگاري بيشتر آن با بدن انسان شده است. فيلر پرفكتا با ايجاد ذرات ميكروژل و تركيب آن با محلول پليمري هيالورونيك اسيد، محصولي باكيفيت و عالي در جهت رفع چين‌وچروك پوست را به وجود آورده است. فيلر پرفكتا توسط آزمايشگاه Sinclair در كشور فرانسه ساخته شده است و همچنين مجوز بهداشت را نيز دارا مي‌باشد.

فيلر پرفكتا به‌عنوان محصولي مطمئن و ايمن، بهبوددهنده ايرادات پوستي و زيرجلدي است و عموما در نواحي صورت و دست‌ها به كار مي‌رود. درنتيجه براي تزريق آن هيچگونه جاي نگراني وجود ندارد. به كمك اين ژل يا فيلر مي‌توان كليه چين‌وچروك، فرورفتگي‌ها و افتادگي‌ها را اصلاح كرد و حتي حجم دهي به برخي از بافت‌ها مثل لب را انجام داد.

تزريق فيلر پرفكتا در اكثر مواقع اگر به دست پزشكان كاربلد و در كلينيك‌هاي مجهز انجام بگيرد، طبيعي و رضايت بخش خواهد بود. در غير اينصورت اگر فرد شرايط كنترل شده و استاندارد را درنظر نگيرد، نبايد انتظار نتيجه مطلوب از تزريق فيلر خود داشته باشد. تحقيقات نشان داده بيشتر كسانيكه از اين ژل استفاده كرده‌اند، از نتايج نهايي كاملا رضايت داشته‌اند و اين فيلر پاسخگوي نياز آنها شده است.

انواع فيلر پرفكتا

فيلر پرفكتا هم مانند ديگر فيلرهاي موجود در بازار انواع گوناگوني داشته و بر اساس اندازه ذرات موجود دسته‌بندي مي‌گردد. در ادامه شما را با 5مدل از ژل پركاربرد و مورد تاييد FDA از برند پرفكتا آشنا ميكنيم:

فيلر پرفكتا ديپ (PERFECTHA DEEP)

فيلر-پرفكتا

يكي از انواع فيلرهاي معروف و محبوب برند پرفكتا كه عموما براي چين و چروك‌هاي شديد، خطوط عميق و حجم‌دهي و فرم‌دهي به لب و گونه و چانه به كار مي‌رود، ژل پرفكتا ديپ است. اين فيلر در عميق‌ترين لايه پوست تزريق شده و به‌خوبي چين و چروك‌هاي عميق اطراف دهان و بيني را بهبود مي‌بخشد.

اين فيلر به منظور كانتورينگ صورت و همچنين حجم دادن گونه‌هاي فرورفته هم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پزشكان با كمك تزريق ژل پرفكتا ديپ، لب‌ها را پرتر و حجيم‌تر مي‌كنند. هربسته از ديپ سرنگ آماده تزريق، به ميزان ۱ميلي‌ليتر از هيالورونيك اسيد (بدون منشا حيواني) با غلظت ۲۰ميلي‌گرم بر ميلي‌ليتر بوده و در هر ميلي‌ليتر از آن در حدود ۸هزار پارتيكل ژل وجود دارد. ماندگاري فيلر پرفكتا ديپ در بهترين حالت يك سال است.

فيلر پرفكتا كامپليمنت (PERFECTHA COMPLEMENT)

فيلر-پرفكتا

ژل پرفكتا كامپليمنت عموما به منظور رفع چين و چروك زير چشم و يا پيشاني به كار برده مي‌شود. اين فيلر داراي پيوند متقاطع مولكولي با BDDE و اسيد هيالورونيك آزاد ميباشد كه اين موضوع باعث تسهيل تزريق ژل به درون لايه درميس پوست (لايه زيرجلدي بافت پوست) مي‌گردد. هر بسته از ژل پرفكتا كامپليمنت حاوي يك عدد سرنگ آماده تزريق به ميزان ۸/۰ميلي‌ليتر از هيالورونيك اسيد (بدون منشا حيواني) با غلظت ۲۰ميلي‌گرم بر ميلي‌ليتر بوده و در هر ميلي‌ليتر از آن درحدود ۱۸۰.۰۰۰ پارتيكل ژل وجود دارد. ماندگاري و دوام فيلر پرفكتا كامپليمنت عموما بين ۴ تا ۶ ماه است.

فيلر پرفكتا ساب اسكين (PERFECTHA SUBSKIN)

فيلر-پرفكتا

فيلر پرفكتا ساب اسكين براي تزريق به كل صورت به كار برده مي‌شود. اين ژل يا فيلر داراي دو محصول است، محصول اول يك سرنگ 3ميل بوده و محصول ديگر آن داراي سه سرنگ 1ميل مي‌باشد. البته هر دوي اين دو محصول، با سر سوزن گيج ۲۱ ، يك نوع ژل را در داخل خود دارند. ژل پرفكتا ساب اسكين ۲۰ميلي‌گرم در ميلي ‌ليتر هيالورونيك اسيد دارد و بر خلاف فيلر پرفكتا كامپليمنت كه ۱۸۰ هزار ذره دارد، داراي دو هزار ذره مي‌باشد. تزريق اين ژل زير جلدي بوده و عموما براي بخش‌هايي از صورت مثل گونه، فك و چانه به منظور افزايش حجم و زاويه سازي به كار مي‌رود.

از مهم‌ترين كاربردهاي اين فيلر كه به‌واسطه سوزن يا كانولا به پوست تزريق مي‌شود، مي‌توان به جوان‌سازي دست، رفع فرورفتگي‌هاي بسيار شديد پوست و زخم‌هاي عميق بافتي اشاره كرد. مدت‌زمان ماندگاري فيلر پرفكتا ساب اسكين بر روي صورت افراد، در بهترين شرايط بين ۱۲ تا ۱۸ ماه است.

فيلر پرفكتا فاين لاين (PERFECTHA FINELINES)

فيلر-پرفكتا

يكي ديگر از انواع ژل پرفكتا مدل فاين لاين است، از فيلر پرفكتا فاين لاين، عموما براي رفع خطوط ريز و چين و چروك‌هاي سطحي استفاده مي‌گردد. اين فيلر تنها در اولين لايه پوست يا همان درم تزريق مي‌شود و قادر است خطوط پنجه كلاغي اطراف چشم و دهان را به شكل كامل برطرف سازد. هر بسته از پرفكتا زيرچشم فاين، حاوي يك سرنگ آماده تزريق به ميزان نيم ميلي‌ليتر از هيالورونيك اسيد (بدون منشا حيواني) با غلظت هيالورونيك اسيد ۲۰ميلي‌گرم بر ميلي‌ليتر مي‌باشد.

تزريق فيلر پرفكتا فاين لاين موجب بهبود رنگ پوست و لطافت و نرمي آن شده و بسته به مراقبت افراد و شرايط عموما تا 6 ماه ماندگاري خواهد داشت.

فيلر پرفكتا درم (PERFECTHA DERM)

فيلر-پرفكتا

فيلر پرفكتا درم، يك فيلر هيالورونيك اسيدي است كه به منظور از بين بردن خط اخم (گالابلا) و كانتور محيطي لب استفاده ميشود. هر پك از فيلرهاي درم شامل سرنگ آماده به ميزان 1ميلي‌ليتر از هيالورونيك اسيد با غلظت 20ميلي‌گرم بر ميلي‌ليتر ميباشد. همچنين در هر ميلي‌ليتر از آن درحدود ۹۰هزار پارتيكل ژل وجود دارد. فيلر پرفكتا درم به لايه سطحي پوست تزريق مي‌شود.

اين فيلر از خانواده پرفكتا به لحاظ حجم‌دهي و پركنندگي در طبقه مياني قرار دارد و نسبت به فيلرهاي فاين لاين و كامپليمنت، الاستيسيته بيشتر و نسبت به فيلرهاي ديپ و ساب اسكين، ويسكوزسته بيشتري دارد.

ژل پرفكتا درم عموما براي اصلاح متوسط ​​صورت و كانتورينگ لب و گونه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. تزريق فيلر پرفكتا درم مي‌تواند تا حد بسيار زيادي در رفع چين‌وچروك متوسط و عميق مثل خطوط اطراف چشم، خطوط اخم و خطوط خنده موثر باشد.

مزاياي فيلر پرفكتا

  • تزريق فيلر پرفكتا روشي كاملا بي‌خطر است. زيرا اين ماده بر پايه هيالورونيك اسيد است كه به شكل طبيعي نيز در بدن وجود دارد. اين عمل از نظر واكنش آلرژيك، ريسك بسيار پاييني خواهد داشت.
  • فيلر پرفكتا مورد تاييد سازمان غذا و داروي آمريكا (FDA) قرار گرفته است و به عنوان يكي از برندهاي معتبر ژل‌هاي تزريقي در بازار شناخته مي‌شود.
  • در حالتي كه شما ظاهر ايجاد شده پس از تزريق ژل را دوست نداشته باشيد، پزشك مي‌تواند با تزريق هيالورونيداز، نتايج را به حالت قبل برگرداند.
  • فيلر پرفكتا نسبت به هيالورونيك اسيدهاي ديگر، قيمت كمتري دارد.
  • فيلر پرفكتا افتادگي‌هاي شديد پوستي را برطرف مي‌سازد.
  • ژل پرفكتا موجب افزايش حجم چانه، فك و گونه‌ها مي‌شود.
  • ژل پرفكتا مي‌تواند كانتورينگ و فرم‌دهي خط استخوان فك را تحقق بخشد.
  • فيلر پرفكتا اسكارهاي عميق روي بافت پوست را از بين خواهد برد.

مراقبت‌هاي لازم پيش و پس از تزريق فيلر پرفكتا

  • در صورت داشتن سابقه بيماري خاص، پيش از فرايند تزريق، حتما آن را با پزشك در ميان بگذاريد.
  • از مصرف دخانيات و مواد الكلي پيش و پس از تزريق ژل بپرهيزيد.
  • تا ۱ساعت پيش و پس از تزريق، از مواد آرايشي استفاده نكنيد.
  • از ماساژ و فشار دادن ناحيه تزريق ژل خودداري كنيد.
  • از انجام تحركات و تمرينات سنگين به مدت ۲۴ ساعت خودداري كنيد.
  • تا ۲۴ساعت پس از تزريق در معرض نور شديد آفتاب، گرما و انواع اشعه قرار نگيريد.
  • تا ۲۴ساعت استحمام نكنيد و از مصرف سلنيوم اجتناب كنيد.
  • با استفاده از كمپرس يخ مي‌توانيد كبودي و ورم ناشي از تزريق را كاهش دهيد.
  • تا ۲۴ساعت از مصرف كافئين، نوشيدني‌هاي داغ و غذاهاي پر ادويه بپرهيزيد، زيرا اين خوراكي‌ها امكان دارند ورم و كبودي را زيادتر كنند.
  • تا ۲۴ساعت از مصرف داروهايي مثل آسپرين يا نوروفن اجتناب كنيد، زيرا اين داروها رقيق كننده‌ي خون هستند و امكان دارند كبودي را تشديد كنند.
  • از مصرف مكمل‌هايي مثل مولتي ويتامين‌ها، روغن‌هاي ماهي، گلوكوز امين، ويتامين B يا ويتامين E به مدت ۲۴ساعت خودداري كنيد، زيرا اين مواد رقيق‌كننده‌ي خون هستند و امكان دارند موجب تشديد كبودي بشوند.

فيلر-پرفكتا

هزينه تزريق فيلر پرفكتا

هزينه تزريق فيلر برند پرفكتا، علاوه بر هزينه‌هاي ناشي از كلينيك، دستمزد پزشك و ساير موارد، به ناحيه تزريقي و ميزان ژل مصرفي براي هر فرد بستگي دارد. بر اساس تجربه و نظر بسياري از مراجعه‌كنندگان، فيلر پرفكتا به لحاظ هزينه و مدت‌زمان ماندگاري، يك برند كاملا به‌صرفه و اقتصادي است.

بايد توجه داشت كه خدمات زيبايي از اين قبيل را حتما بايد در مراكز استاندارد و معتبر انجام داد و هرگز نبايد فريب قيمت‌هاي بسيار ارزان مراكز غيرمعتبر مثل آرايشگاه‌ها را خورد. شما عزيزان و همراهان كلينيك راز زيبايي مي‌توانيد براي آگاهي دقيق‌تر از هزينه‌هاي تزريق فيلر پرفكتا، همين حالا با مشاورين مجموعه بيوتي سكرت تماس بگيريد تا به بهترين شكل راهنمايي شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.